.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجلس هشتم ویولونیست هم خواهد داشت؟
وی که تنها تخصص اش نواختن ویولون هست ، پس از بازگشت به ایران ، به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس هشتم شرکت می کند تا شاید با رد صلاحیت اش بتواند مجدداً به اروپا برود و به عنوان یک رد صلاحیت شده سیاسی اقامت بگیرد که از قضا شورای نگهبان صلاحیتش را تأیید می کند و او رسماً کاندیدای مجلس می شود! ...

نوازنده ای که نمی خواست نماینده مجلس شود ، اینک در آستانه ورود به مجلس هشتم قرار گرفته است .

به گزارش شمال نیوز  به نقل از آینا، چندی پیش یک نوازنده ویولون ،از ایران راهی اروپا می شود تا بتواند به هر نحو ممکن اقامت دائم در آنجا را بگیرد ولی مقامات اروپایی از پذیرش وی امتناع و به این دلیل که توجیهی سیاسی برای پذیرش تقاضای اقامت وی وجود ندارد ، او را دیپورت می کنند .

وی که تنها تخصص اش نواختن ویولون هست ، پس از بازگشت به ایران ، به عنوان کاندیدا در انتخابات مجلس هشتم شرکت می کند تا شاید با رد صلاحیت اش بتواند مجدداً به اروپا برود و به عنوان یک رد صلاحیت شده سیاسی اقامت بگیرد که از قضا شورای نگهبان صلاحیتش را تأیید می کند و او رسماً کاندیدای مجلس می شود!

در این مرحله ، وی تصمیم به ادامه راه می گیرد و در میان حیرت ناظران سیاسی و محلی ، با شکست رقبای دیگر ، به مرحله دوم انتخابات راه می یابد .
گفته می شود وی ، شانس نخست پیروزی در مرحله دوم است.

بدین ترتیب اگر وی به مجلس راه یابد ، اولین ویولونیستی است که در جمهوری اسلامی ایران راهی مجلس می شود ، البته اگر اعتابر نامه او در مجلس هشتم رد نشود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.26 seconds.